[energiadecreixent] des de temps de re-voltes ens demanen col·laborar a les jornades de Cal Cases

Eduard Folch eduard.folchagmail.com
Div Maig 16 12:12:13 CEST 2008

Hola a tots i a totes!

Des de temps de re-voltes ens demanen col·laboració a les jornades de
juliol en la temàtica "d'organització"
Es tractaria d'anar definint com seria l'organització de la xarxa pel
decreixement a nivell català. Aquest grup de treball necessita
coordinadors i es demana a l'Entesa que n'hi surti algún.
La implicació fins al mes de juliol no cal que sigui física sinó que es
pot tractar el tema per correu-e i altres vies.

Hi ha dos documents adjunts que tracten d'explicar-ho millor que jo....
Què és ser coordinador?
Quina és la proposta d'aquesta àrea de treball?

Per la meva part no se fins a quin punt em puc implicar. Tinc molta
feina aquestes setmanes!

Salut!

edu

A non-text attachment was scrubbed...