[energiadecreixent] des de temps de re-voltes ens demanen col·laborar a les jornades de Cal Cases

Ruben Suriñach Padilla rubensapangea.org
Diu Maig 18 21:37:35 CEST 2008

Holesss,

Doncs jo ho tinc bastant malament perquè fem la festa de 15 anys de RAI
del 8 al 12 de juliol, i és tota la setmana de mogudes que estem
preparant pel barri... Ara que hem fet la segona fira de REDS toca
posar-se a fons amb això!