[Suportenricduran] Reunió i taller divendres!

Pako Belm kopakoagmail.com
Div Mar 27 15:29:29 CET 2009

ups, no he pogut ser-hi a primera hora.
nomès dos consells:
-penseu, abans de en qué direm, en el què i com ho diuen ells.
un exemple, el "tots plegats" del de Reyal Urbis...
http://www.eltriangle.eu/cat/notices/ens_volen_vendre_la_moto_1621.php
-feu esquemes del que, preguntin el que preguntin, volem respondre
I trobeu maneres de portar el tema cap a on volem, no cap a on volen els
'mass-merda'

Salut i que cundeixi molt la feina. I enhorabona a tothom per l'acció
d'ahir.
En parlem.
/pakua

El 26 / març / 2009 13:59, <sararibesamoviments.net> ha escrit: