[Suportenricduran] Reunió i taller divendres!

sararibesamoviments.net sararibesamoviments.net
Dij Mar 26 13:59:25 CET 2009

clar!  jo mateixa em comprometo a pendre apunts , a banda dels q ens
pugui passar qui ens doni formació.

a l'infoespai intentare fer copies i les deixo a alla pq el dll. qui
vulgui n'agafi o  porto els apunts el dll. directament i aixi fem + o
- copies, segons la gent q en vulgui.

salut
sareta