[Suportenricduran] info important carta al jutge

ishtaramoviments.net ishtaramoviments.net
Dme Mar 25 01:27:32 CET 2009

De fet, era una idea que tenia l'Enric de girar la truita i que la
gent sigui la que pugui impartir una justícia més 'justa'. Trobo que
això pot ser un objectiu a llarg plaç, si encara tenen l'Enric a la
presó, i que pogués esdevenir un precedent per a d'altres casos (i
utòpicament per sempre...). Però caldria preparar-ho molt bé, és tot
un projecte.

Trobo millor la segona opció, no crec que tingui temps ni dedicació
per a estar pendent de tots els mails que enviem per aquí a diari. És
molt important tenir aquesta informació que diu l'Ál, per a saber bé
què i com fem.

bona nit!
ester.