[Suportenricduran] Reunió d'ahir i presentacions

Xavier Borras Calvo xavierborrasamac.com
Dme Mar 25 00:47:15 CET 2009

FInalment ja m'he fet l'usuari al web. El meu nick és Baldrick. Jo
sóc el Xavier Borràs, usuari de xsf-coop (on vaig col·laborar durant
bastant temps) i amic de l'Enric. Sóc creador i director d'EcoDiari.

Si puc col·laborar an alguna cosa amb el poc temps que em queda, ja
ho saps.

Salut,

Xavier