[Suportenricduran] presentacions

oriol logambusiagmail.com
Dme Mar 25 07:58:31 CET 2009

Hola,

em dic Oriol i sóc d'Amposta, tot i que visc a Barcelona pels estudis.

Estic posat en moviments socials en defensa del territori com Jóvens de les
Terres de l'Ebre o Apaguem les Nuclears, col·laboro amb el SEPC i sóc
militant de Maulets.

Dubto molt poder assistir a cap de les reunions que anireu fent, perquè
realment no tinc gaire temps lliure, però com a mínim sí que aniré fent un
seguiment dels correus i ajudant com pugue.

Salut i canya!