[Suportenricduran] Reunió d'ahir i presentacio ns

robert india pallaresa2003agmail.com
Dme Mar 25 01:22:47 CET 2009

Ep hola,

Jo soc el Robert, amb nick rt.

Visc al Pallars, tot i que ara soc per Barna.

Ens anem coneixent, pim pam.

Salut !

rt

El 25 / març / 2009 00:47, Xavier Borras Calvo <xavierborrasamac.com> ha
escrit: