[Suportenricduran] text que he escrit

annapalauamoviments.net annapalauamoviments.net
Dil Mar 23 23:38:56 CET 2009

Hola!
Pedalant cap a casa he tingut una idea de text per difondre, treta d'un
argumentari que m'ha arribat.

Pensava que estaria bé utilitzar la figura de l'Enric per seguir fent
denúncia del sistema financer, que justament és el que ell buscava amb la
seva acció, i amb aquest argument (que m'ha encantat!) he tret això.

Encara no sé si es pot utilitzar per alguna cosa en concret, però em venia
molt de gust escriure'l i de moment us el passo per si a vosaltres us ve
de gust llegir-lo (ja no ve d'un mail...;)). Ocupa 1 pàg justa.

Gràcies!

Anna