[Suportenricduran] FW: Pregunta i proposta Re: ¿Existía el dinero que los bancos/cajas prestaron a Enric Duran? i Obra de Teatre Divulgativa

Maties Segura matiesahotmail.com
Dij Mar 26 12:11:01 CET 2009

Ei! Bones!

Primer de tot: l'advocat sí té aquest document, el coneix i també l'argumentari de fons, són idees que tenen molt presents "com a estratègia" en la defensa de l'Enric i un possible "judici públic", i tant l'Enric (Duran) com l'Enric Solà ho tenen ben present.

També veuria bé muntar algun teatret com el que heu dit!! Potser per avui vagi una mica just, no sé si algú ja està muntant -lo... perquè el temps se'n tira a sobre!! Jo tampoc sóc experte en temes de borsa, més o menys estic com l'Anaïs!, però... segur que podem aprendre una mica més i podem preparar alguna cosa seguint el fil argumental que deia la Lirca... si els fa ganes a Teatravieses... genial!!

Si cal, jo podria tractar d'ajudar a escriure el guió, que encara que vivim dies moguts, quan tinc un poc més de calma, solc escriure textos literaris i guions cinematogràfics. Podria ser una bona i bonica creació col·lectiva!! ;)

Per a la concentració a les 20h sí sé que s'està preparant algun tipus de perfomance... no sé gaire cosa... però igual m'acaben liant... i han dit alguna cosa de "lucir el cuerpo", i ja estic tremolant jeje

Abraçades!

Maties.