[Suportenricduran] Traducció castellà carta al jutge

Xavier Borras Calvo xavierborrasamac.com
Dil Mar 23 19:33:35 CET 2009

Us faig arribar la traducció al castellà del text al jutge per a les
webs que els calgui:

A non-text attachment was scrubbed...
Name: carta_jutge_castella.doc
Type: application/octet-stream