[Suportenricduran] No hi ha solapament

annapalauamoviments.net annapalauamoviments.net
Dil Mar 23 18:11:17 CET 2009

Tranquilitat,
segons fonts del SEPC de la UAB la convocatòria estudiantil s'està mirant
de canviar a divendres, crec que per diversos motius.

De moment la convocatòria de dijous a la borsa està ja difosa per tots els
mitjans, així que crec que no estem en condicions de canviar-la. Pel que
fa al SEPC, estan al corrent de tot, i ja valoraran si preferixen fer-ne
una de conjunta o dues en dies separats (jo personalment estic d'acord amb
tot el que diu l'Al i preferiria fer-ho unitari, però pot haver-hi molts
punts de vista sobre això i potser aquesta llista no és el lloc adequat
per seguir amb el debat).

Salut!

Anna