[Suportenricduran] Resum temes reunió avui i aportacions meves

Laieta laietaamoviments.net
Dme Abr 22 18:49:16 CEST 2009

Hola a totes,
 com ja he comentat amb algú, no podré assistir a la reunió d'avui però
estic currant des de casa amb tot el que puc. De totes maneres,
necessitem gent que es pugui implicar en fer tasques concretes, per tot
el que ens va caient a sobre, i també, penso que necessitem molta més
coordinació amb col·lectiu CRISI, perquè són més gent i potser tenen més
temps...potser en cada reunió de crisi hi pot haver un apartat per
parlar de tema de l'Enric, específicament, i diversos grups treballant.
Us adjunto en aquest correu un resum de l'acta que va enviar la marta i
totes les aportacions que han anat sortint i s'han de parlar avui, també
aportacions meves, entre les quals vull destacar la creació de grups de
treball concrets que s'encarreguin de cada cosa, apunteu-vos a on veieu
que podeu ajudar, proposeu nous grups, i sinó haurem de posar en cerca i
captura de gent que es pugui implicar, perquè jo personalment em veig
una mica desbordada...

Resumint he proposat: Grup legal (en principi existeix)
                                  Grup de premsa i xerrades (en principi
existeix)
                                  Grup d'accions i campanyes (necessitem
molta gent pel que en ve a sobre)
                                  Responsables de vàries cosetes
(rotació) ho explicarà núria orriols
                                  URGENT. Grup de contacte amb altres
col·lectius: necessitem urgentment gent que es pugui implicar en això,
hi ha moltes demandes que hem                                        de
coordinar-nos perquè sinó perdem força!!!

En fi, espero que algú pugui imprimir l'arxiu que adjunto de cara la
reunió.
També adjunto una carta que he transcrit de l'Enric, un comunicat que
s'haurà de difondre per premsa.

petons

Laia