[Suportenricduran] Resum de Suportenricduran, Vol 2, Publicació 24

Nuria Albet nuria.albetagmail.com
Dme Abr 22 09:32:29 CEST 2009

Hola!
crec que la pàgina web és molt més que el fòrum... són les publicacions, són
un lloc de trobada, un lloc de treball pels diferents grups... tancar-la és
una mala idea. Pel què fa a moderar-la.. tema complicat, a qui dius que si i
a qui que no? Jo no em veig capac, d fer-ho, a no ser que sigui un cas molt
extrem. El que si es podria fer és posar una notificació o enviar un email
als usuaris registrats explicant que intentem que el fòrum sigui també un
lloc de treball seriós pel canvi i no per anar a fer petar la xerrada o
omplir-lo de conspiracions. Algú s'anima a fer un petit escrit en aquest
sentit?

El 22 / abril / 2009 02:05, Xifré Pouplana <veritatagmail.com> ha escrit: