[Suportenricduran] Resum de Suportenricduran, Vol 2, Publicació 24

lircaamoviments.net lircaamoviments.net
Dme Abr 22 10:40:01 CEST 2009

Bon dia a totxs!!

Sí, jo també tenia ganes que es fes alguna cosa amb aquest
tema...llenço una proposta de mail a enviar i de manera de moderar,
modificable...(no sé si pot semblar censuradora¿?!)

Petonet!
Lirca

Darrerament, hem rebut queixes d'alguns usuaris dels fòrums  de
www.podem.cat, així com propostes de millora i moderació de la web,
degut al gran nombre de comentaris que s'han estat escrivint a alguns
dels apartats dels fòrums, ja que alguns comentaris semblen no tenir
concordància amb el fil de debat del fòrum concret on s'escriuen.

Recordem que el fòrum és una eina que hem anat construint entre totxs
amb les nostres aportacions, un lloc de treball seriós per al canvi i
precissament per aquesta raó i perquè pugui seguir tenint aquesta
funció, hauríem d'automoderar-nos i considerar si allò que anem a
escriure servirà per a la resta de gent que entri al fòrum, al tema
concret de debat al qual hi fem la nostra aportació o si, al contrari,
farà que la gent es desmotivi en veure que els comentaris són
divagacions, pensaments sobre altres temes, de caire conspiracionista,
etc.

Per tal de moderar els comentaris i recuperar la seva funcionalitat
inicial,  aquella per la qual hem anat treballant, hem considerat com
a opció que tots aquells missatges que entorpeixin el debat sobre el
tema concret d'un apartat del forum, seran moguts al forum "debats
sobre altres temes", perquè optimitzem l'ús i recuperem la
funcionalitat i la utilitat dels fòrums existents a la vegada que es
pugui continuar el debat al nou fòrum on es mogui el comentari.

Moderar la web, és una tasca que considerem que no es pot fer entre
unes poques persones escollides que prenguin les decisions per la
resta, sinó que ha de ser una tasca oberta a tothom; per això, us
demanem que si trobeu missatges que considereu que s'haurien de moure
a aquest nou apartat, ens ho feu arribar enviant-nos un correu a
S'HAURIA-DE-CREAR-UNA-ADREÇAapodem.cat i de la mateixa manera, si
considereu que s'ha mogut equivocadament un comentari al forum "debat
sobre altres temes" feu-nos arribar un correu a aquesta mateixa
adreça, amb les raons que us fan pensar que aquell comentari ha estat
mogut injustificadament.

Nuria Albet <nuria.albetagmail.com> ha escrito: