[Suportenricduran] Resum de Suportenricduran, Vol 2, Publicació 24

Xifré Pouplana veritatagmail.com
Dme Abr 22 02:05:40 CEST 2009

la pagina webd el 17-s.info i podem.cat ja no serveixen per res, estan
plenes de conspiranoics, proposo tancar-les o moderar-les de forma que
tinguin alguna utilitat real pel decreixement o llibertat del enric duran.

El 21 / abril / 2009 12:00,
<suportenricduran-requestallistes.moviments.net>ha escrit: