[Suportenricduran] [Fwd: Re: Enviar-li cartes a l'Enric, des de la web... algun voluntari???]

joan joanadelaterra.net
Div Abr 3 12:24:34 CEST 2009

-------- Missatge reenviat --------
De: calbasi <calbasiapangea.org>
Per a: Nuria Albet <nuria.albetagmail.com>
Assumpte: Re: [Suportenricduran] Enviar-li cartes a l'Enric, des de la
web... algun voluntari???
Data: Fri, 03 Apr 2009 12:24:21 +0200

El dv 03 de 04 de 2009 a les 12:07 +0200, en/na Nuria Albet va escriure:
> Ei, em sembla boníssima idea aquesta!
> Tot i que esperem que avui o dilluns ja surti i no calgui aplicar-ho,
> clar!
> Jo em presentaria voluntària, però segurament les meves cartes
> tardarien més i surten segur més cares que si algú les envia des de la
> província de Barcelona.
> La seva mare li pot portar cartes quan el va a visitar? Seria la
> manera més ràpida... perquè ja sabem com funciona correus...

Si, ens podem esperar a veure si surt avui o dilluns... I tant de bo
surti, però pot passar qualsevol cosa, no? També que es passi molt de
temps allà... No vull ser pessimista, però tampoc soc voluntarista :-p I
no sé si els jutges canvien de criteri amb facilitat... Bueno, esperem
que no sigui el cas...

Sobre lo de la mare, podria ser una excel·lent opció... Algú que no
sigui virtual (com jo... els que em vau veure fa 2 setmanes només vau
veure un holograma... jo només existeixo entre bits i bytes :-p) pot fer
la gestió, amb la mare o amb qui sigui? Quan em digueu el que, jo ja
muntaré la part tècnica (que és molt senzilla, de fet).

Saaaaaalut!

Joan