[Suportenricduran] Enviar-li cartes a l'Enric, des de la web... algun voluntari???

sararibesamoviments.net sararibesamoviments.net
Div Abr 3 13:25:10 CEST 2009

hola,

en quant al nom de l'adreça on la gent enviarà les cartes ´proposo q
es digui :

cartesperlenricduran at podem.cat o cartesalenricduran at podem.cat

motius per canviar-ho :

1. enric a la preso sembla q volguem q l'enric estigui a la preso.
prova de cridar-ho i veuras!  ENRIC A LA PRESO

2. cartes per l'enric duran és de l'estil cartes de l'enric des de la
preso, a més deixa clar q son cartes.

3. enricduran i no nomes enric (q pot ser qualsevol enric).

La leire (i una altre persona q s'ofereixi) estaria be que es passesin
per l'infoespai el dll. entre les 5 i les 22 h. Hi ha assemblea del
GRUP DE SUPORT A L'ENRIC DURAN  el dll. a les 5 h. i COL·LECTIU CRISI
a les 7h.

salut
sareta