[Suportenricduran] Enviar-li cartes a l'Enric, des de la web... algun voluntari???

Nuria Albet nuria.albetagmail.com
Div Abr 3 12:07:50 CEST 2009

Ei, em sembla boníssima idea aquesta!
Tot i que esperem que avui o dilluns ja surti i no calgui aplicar-ho, clar!
Jo em presentaria voluntària, però segurament les meves cartes tardarien més
i surten segur més cares que si algú les envia des de la província de
Barcelona.
La seva mare li pot portar cartes quan el va a visitar? Seria la manera més
ràpida... perquè ja sabem com funciona correus...

El 3 / abril / 2009 11:25, calbasi <calbasiapangea.org> ha escrit: