[Suportenricduran] Enviar-li cartes a l'Enric, des de la web... algun voluntari???

MIÑAMBRES SAEZ, LEIRE minambressladiba.cat
Div Abr 3 12:05:50 CEST 2009

Hola, això si que ho puc fer jo, vull dir consultar l'e-mail imprimir les cartes i enviar-les per correu postal. Puc consultar l'e-mail cada divendres i enviar-li les cartes.
Suposo que m'he de donar d'alta al web per poder accedir a l'adreça d'e-mail  "enricalapresoapodem.cat" o la que sigui que es faci.
No he anat a cap reunió ni assemblea, si cal que passi per algun local o el que sigui per a que "ens veiem les cares" ja m'ho direu.
Salut!
Leire

-----Mensaje original-----
De: suportenricduran-bouncesallistes.moviments.net [mailto:suportenricduran-bouncesallistes.moviments.net] En nombre de calbasi
Enviado el: divendres, 3 / abril / 2009 11:25
Para: Suportenricduranallistes.moviments.net
CC: Xandra_CRISI
Asunto: [Suportenricduran] Enviar-li cartes a l'Enric,des de la web... algun voluntari???

Hola,

A la web surt l'adreça postal de l'Enric (la de la presó, és clar), perquè la gent li pugui enviar cartes... però pels més mandrosos, etc.
crec que seria una bona idea posar un sistema pel que la gent pugui fer arribar els seus correus electrònics... D'aquesta manera segurament es rebria molta més corresondència i a l'Enric potser li està bé per passar les hores, no?

Bueno, si us sembla bé, el que es necessita és un o varis voluntaris per rebre el correu, imprimir-lo i enviar-lo periòdicament a l'Enric. Jo el que suposo que seria millor és que hi hagués una adreça tipus "enricalapresoapodem.cat" (si algú se li acut un nom millor...), però per tirar endevant això ES NECESSITA

- voluntari/s per consultar, imprimir i enviar els correus a l'Enric...

Què us sembla? s'ofereix algú?

Salut!

--
Joan Cervan

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la pena viure'l"
A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi