[Suportenricduran] Enviar-li cartes a l'Enric, des de la web... algun voluntari???

calbasi calbasiapangea.org
Div Abr 3 11:25:28 CEST 2009

Hola,

A la web surt l'adreça postal de l'Enric (la de la presó, és clar),
perquè la gent li pugui enviar cartes... però pels més mandrosos, etc.
crec que seria una bona idea posar un sistema pel que la gent pugui fer
arribar els seus correus electrònics... D'aquesta manera segurament es
rebria molta més corresondència i a l'Enric potser li està bé per passar
les hores, no?

Bueno, si us sembla bé, el que es necessita és un o varis voluntaris per
rebre el correu, imprimir-lo i enviar-lo periòdicament a l'Enric. Jo el
que suposo que seria millor és que hi hagués una adreça tipus
"enricalapresoapodem.cat" (si algú se li acut un nom millor...), però
per tirar endevant això ES NECESSITA

- voluntari/s per consultar, imprimir i enviar els correus a l'Enric...

Què us sembla? s'ofereix algú?

Salut!

--
Joan Cervan

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser
útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la
pena viure'l"
A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi