[Qui-deu-a-qui] links de videos

Elisabet Pèriz elisabetperiz en gmail.com
Mie Sep 16 22:20:16 CEST 2009

Hola famíliaaaaaaaaaaaaa!!!

Com estem??? Com va tot!?!?
Sisisisisisisi... tal com diu la Bero, us veig super-puestos ja amb la
setmana del Deute!! Qué bé-qué bé!! Com moleu! :)

Doncs si, tu... jo també opinaré sobre el videos i cartells.
- Sobre els cartells: m'agrada més el primer món/moneda... tot i que és
veritat que es veu millor el segon... potser sigui cosa de l'arxiu???
- Sobre el vídeos: estic d'acord amb l'Audrey... si es tracta d'explicar la
crisi, jo posaria el segon (CQC) que és prou il·lustratiu!! Tot i que m'ha
agradat més i m'ha semblat més clar el còmic italià... però si no es poden
posar subtítols, xungo!
Bé, estic opinant i, de fet, no he vist encara quins seran els continguts de
les taules... (normal perquè he estat una època ben despistada...) però
estic impacient per saber de què va aquest any!!! jijijijijiji!!
Sisisisisi! i és que resulta que, de forma inesperada, el proper mes
d'octubre seré per Barcelona!!! Així que no em penso perdre la Tercera
Setmana del Deuteeeee!!! Uooooooooooooo!! :)

Bé, genteta! Ja ho sabeu!!! Ens veiem ben aviadet!!

Petons a totes i tots!!!

Eli

El 16 / setembre / 2009 11:53, <audrey.esnault en odg.cat> ha escrit: