[Qui-deu-a-qui] links de videos

audrey.esnault en odg.cat audrey.esnault en odg.cat
Mie Sep 16 18:53:45 CEST 2009

Hola,

jo diria el segon video CQC.
el primer al ser en italia i el tercer en angles, ho veig complicat.
a sobre al final del segon video es fa un refrencia a la pobresa, tema de
la taula 2, si no m equivoco.

un petonet,

Audrey