[Qui-deu-a-qui] links de videos

ariadna.isern en odg.cat ariadna.isern en odg.cat
Mie Sep 16 12:32:51 CEST 2009

Ei, us envio el link dels videos que us vaig dir ahir, perque valoreu quin
video trobeu més adient per la segona xerrada, apart ja m'anireu enviant
els vostres titols definitius. He trucat a Educació sense Fronteres hi han
confirmat la seva assistència a la setmana del deute però que van molt
apurats, i que ja ingressaran la seva contribució al compte. :) estic
pendent de ecologistes en acció que no responen...

La crisis  mundial explicada en Italià ( dibuixos animats)
http://www.youtube.com/watch?v=RQ7jXPqUtY0

Caiga quien caiga,  Resum de la crisi
http://www.youtube.com/watch?v=Jm6KmiXEPp0

Capitalism: Love Story
http://www.youtube.com/watch?v=ERc-AVnl8yw

Chávez: "El imperio del Dólar Llega a Su Fin"
http://www.youtube.com/watch?v=bmKtCP24TSY

Ariadna