[Qui-deu-a-qui] títol final

ariadna.isern en odg.cat ariadna.isern en odg.cat
Jue Sep 17 10:46:35 CEST 2009

Hola,

ja se que agradava el títol que vam acordar de CRIDEU, però la Iolanda va
enviar aquest missatge ahir i a mi m'agrada el títol de " Prou de Falses
Solucions" els pobles i el planeta requereixen ja l'anul·lació del deute i
reparacions! que és el títol internacional. Es un suggeriment si ningú es
pronuncia quedarà adjudicat el primer.... recordeu que avui es la data
limit per enviar  els títols definitius de les xerrades per enviar-ho al
Nacho.

ja direu que us sembla,
petonets

Ariadna

--------------------------- Missatge original ----------------------------
Assumpte: Re: proposta títol i preguntes setmana deute...
De:       "Iolanda Fresnillo" <iolanda.fresnilloaodg.cat>
Data:     Wed, Setembre 16, 2009 11:16 pm
A:        "dani" <dani.goicaodg.cat>
Cc:       "geimms" <gemma.tarafaaodg.cat>
          ariadna.isernaodg.cat

En una estona he fet alguns comentaris a la proposta, tot i que una mica a
cegues pq no sé si heu parlat alguna coseta ... en control de canvis a
l'adjunt.

Pel que fa al lema de la setmana ... no va bé l'internacional? A mi m'agrada
(sobretot la primera frase de les falses solucions):
Basta de Falsas Soluciones

*¡Los Pueblos y el Planeta requieren Anulación de la Deuda y Reparaciones **
YA!***

(en cat - ja n'hi ha prou de falses solucions  - els pobles i el planeta