[Qui-deu-a-qui] Acte sobre Equador

gemma.tarafa en odg.cat gemma.tarafa en odg.cat
Vie Feb 6 09:37:32 CET 2009

Hola a tothom...:)

Iolanda, només una coseta que ja vam comentar fa uns dies i que s'hauria
d'acabar de tancar a la reunió del proper dimarts. Per una qüestió
logística; canvis en les confirmacions dels ponents, la primera sessió de
les jornades sobre els crèdits que es fa amb la Plataforma contra l'Ajut
Reemborsable no es celebrarà el dia 12 de febrer (per això encara no s'ha
fet la difusió) sinó el dia 4 de març. Ara es difícil que ho puguin tornar
a canviar perquè ha costat molt tancar la data. Quan van fixar el dia no
van tenir al cap que nosaltres volíem fer l'acte d'Equador el dia 5...En
fin, són coses que passen. Això vol dir que segurament haurem d'endarrerir
una setmana l'acte d'Equador. Hem de tenir en compte que ens dirigirem a
un públic força similar i que no ve d'una setmana...Ja ho parlem a la
reunió QDQ. Només ho comento per quan parlis amb el noi de la CAIC. Ojalà
es pugui quedar perquè aniria molt bé amb el tipus d'acte que hem pensat,
no?...

Anem parlant,

Petons, Gemma