[Qui-deu-a-qui] Acte sobre Equador

Iolanda Fresnillo iolanda.fresnillo en odg.cat
Jue Feb 5 20:18:40 CET 2009

Hola gent,

Com va tot? Jo he anat una mica de cul i encara no he pogut parlar en
directe amb la gent de l'embaixada Equatoriana a Madrid, però prometo
fer-ho demà.

Escric pq m'he assabentat, gairebé per casualitat, que a Londres fan un
acte el 28 de febrer sobre la crisi (http://www.6billionways.org.uk/) i
estan intentant portar algú de la comissió d'auditoria d'Equador
(segurament l'Aurora Donoso). Això no és massa lluny del nostre acte, i
per un viatge europeu, igual podríem tenir algú de la CAIC a Barcelona. Sé
que vam descartar portar algú des d'Equador per una sessió de 2 hores,
però si està a Londres, la cosa canvia?

Només ho comento per que abans de descartar-ho (en el meu cap jo ho havia
fet), volia compartir-ho amb la resta de vosaltres. En podem parlar el
dimarts a la reunió. Jo de moment he sondejat al noi que està organitzant
el tema de Londres per veure si hi hauria la possibilitat, però deixant
clar que nosaltres no tenim dinerons pel viatge intercontinental.

Bé, en parlem.

Petonets,

Iolanda

--
Observatori del Deute en la Globalització
www.odg.cat

Atenció! Els correus electrònics de l'ODG ara tenen el domini odg.cat
(enlloc de debtwatch.org)