[Qui-deu-a-qui] Desde el Congo

Griselda gpinero en ono.com
Vie Oct 31 10:32:57 CET 2008

Hola Rica: ´
Perdóname por no haberte contestado ayer. Pero estuve muy liada y luego
bastante cansada. No son los kilos, son los años!!!. Tu idea me parece
muy bien . Creo que con lo que enumeras la carta ya está casi hecha,
solo organizarla y redactarla. Lo puedo hacer yo hoy mismo, pero QDQ nos
tendría que dar el visto bueno.
Aleshores, a tots i totes de QDQ: què us sembla? Fem la carta i l'envien
al representant espanyol  a les Nacions Unides? S'hauria de fer
ràpidament. Per tant, penso que Rica hi és d'acord, esperem que la gent
digui alguna cosa, a favor o en contra però avui mateix o aquest cap de
setmana.
Ara hi ha molta informació als diaris i també hi ha una web sobre el
Congo, molt informativa. Però, la tragedia hi és i per tant penso que
tenim arguments per a demanar "que es mullin". Montse d'EDPAC em va
enviar un escrit d' UMOYA que us reenvio. Bueno, digueu alguna cosa.
Petonets, Griselda
P.S. Vaig enviar un mail a la Pilar Massana amb tot això, i Cecilia té
contacte amb algú de Amnistia International (era de HIJOS, de Argentina)
i intentaria posar-se en contacte avui.

Rica Garcia escribió:
> [...]
> ante una campaña muy bien organizada de los rebeldes tutsis del
> general Nkunda, el ejército congoleño parece incapaz de ofrecer
> verdadera resistencia y las fuerzas de paz de la ONU no tienen los
> efectivos necesarios para enfrentarse a los rebeldes. Mientras la
> población exige a Naciones Unidas una respuesta enérgica, la misión de
> paz sufre la suprema humillación de verse atacados por la misma gente
> a la que se supone que deben proteger.
>
> Anthony Dworkin es analista político en el Consejo Europeo de
> Relaciones Exteriores en Londres. Traducción de M. L. Rodríguez Tapia.

>>> Suisse