[Qui-deu-a-qui] bon dia!!!!

audrey.esnault en odg.cat audrey.esnault en odg.cat
Jue Mar 13 13:08:50 CET 2008

Hola,

Conteu amb mi per la reunió amb Tarragona..que sigui el 26 o el 2 (puc a
la tarda)..
S'ha de prepara una cosa..em dieu que ho puc fer si cal..

En quan a la reunió del 18/03, ho sento, no podré venir perque m'en vaig a
França el mateix dia..

Demà tindré la xerrada a l'institut de San cugat..jo us diré com ha
anat..si bé..m'apuntaré per a properes..Platera, Helena..voldria afegir-me
a la comissió de materials...ja en parlarem..

un petó,

Audrey

ps: quan i on és la festa del FSCat?

Hola,