[Qui-deu-a-qui] bon dia!!!!

Beronika Garrosa beronika.garrosa en gmail.com
Mie Mar 12 12:15:01 CET 2008

Hola,

Per la reunió amb Tarragona, jo no hi sere perque el 26 sort de currar i
vaig directament a la reunió ETN. En principi nem l'Eli i jo. Si alguna esta
interessada en venir, ens ho dieu, val?
QDQ dimarts 18: no sé si podré ser-hi, depén de com vagin les coses.. Si
estic aquí espero poder anar.
Quan penjeu els materials aviseu-nos amb el link, per trobar-los amb major
facilitat, si us plau!
Gemma, tinc una clau teva des de fa temps. Si la necessites m'ho dius, si no
la porto a la propera reunió.
Platera, necessito que m'enviis la teva proposta d'activitat per la trobada
a Madrid del dia 29/12 (preparació cumbre petroleres)

Ptons guapes!
Bero

2008/3/12, Iolanda Fresnillo - ODG <iolanda.fresnillo en odg.cat>:

>  Hola
>
> Quina organització!!!
> - Pel tema reunió amb Tarragona, els escriure que o el dia 26 abans de la
> reunió ETNs (18 a 19 h per exemple) o el dimecres 2 d'abril. Ho sento Elena,
> crec que elles proposen a la tarda.
> - Ok a la reunió de QdQ del dimarts 18 de març, allà estaré!
> - sobre materials, jo he fet també una adaptació del power point sobre el
> tema del deute africà, l'estic retocant per a que no pesi tant i l'envio
> també al luís pq la pengi a kitbcn ... per cert, hi ha algú de la comissió
> [...]

Beronika