[Qui-deu-a-qui] bon dia!!!!

Iolanda Fresnillo - ODG iolanda.fresnillo en odg.cat
Mie Mar 12 12:00:43 CET 2008

Hola

Quina organització!!!
- Pel tema reunió amb Tarragona, els escriure que o el dia 26 abans de
la reunió ETNs (18 a 19 h per exemple) o el dimecres 2 d'abril. Ho sento
Elena, crec que elles proposen a la tarda.
- Ok a la reunió de QdQ del dimarts 18 de març, allà estaré!
- sobre materials, jo he fet també una adaptació del power point sobre
el tema del deute africà, l'estic retocant per a que no pesi tant i
l'envio també al luís pq la pengi a kitbcn ... per cert, hi ha algú de
la comissió estatal de materials? potser s'hauria de parlar amb la gent
d'Asturies que en principi havien de tirar endavant la posada en comú de
materials de formació ... a la web no hi ha res, ni tan sols el power
point que es va fer a Asturies en castellà ... proposo que si la gent
d'Asturies no respòn ens ocupem nosaltres i penjem els materials als que
anem donant l'OK .. jo puc ajudar en el tema penjar coses a la web
(sempre i quan sigui dins de les pàgines normals, no en espais estranys
com lo de kitbcn ...

Petonets

Iolanda

Iolanda Fresnillo i Sallan