[Qui-deu-a-qui] bon dia!!!!

gemma.tarafa en odg.cat gemma.tarafa en odg.cat
Mie Mar 12 07:41:10 CET 2008

Hola noiets i noietes...

Pel que fa a la pregunta de quan fem reunió.  Jo la faria el dimarts 18
tal i com havíem quedat, no?. Així anem avançant en els temes que tenim
pendents.

És cert que comença la Setmana Santa però per a les escoles:)...jo no tinc
vacances fins el dijous-divendres....i vosaltres?....

Així doncs, quedem dimarts 18 a les 19:30h a l'SCI?...

Ens veiem,

Gemma:)

PD: Per la reunió amb Tarragona, a mi em va millor el 26 març.
PD2: Eleneta, Platera, tinc una nova proposta de xerrada. Després us faig
arribar la data concreta...