[Qui-deu-a-qui] bon dia!!!!

Elena Romagosa elenaromagosa en gmail.com
Mie Mar 12 07:22:01 CET 2008

bon dia a tohom!!!!

   - * reunió amb Tarragona*: m'encanta la proposta i la veig necessària,
   dels dos dies proposats en principi puc però depen de l'horari (matins?
   tardes?....jo per mi millor matins....) en tot cas recordar que el dia 26 de
   març a les 19h tenim reunió el grup de ETN, o sigui millor sinó solapem no?
   - * reunió QdQ dimarts 18 març*: crec que és millor fer ata reunió
   quan toca (abans de semana santa) no? en tot cas si voleu deixar-ho per mi
   cap problema, però tenim el tema de l'estratègia amb els crèdits ACCD
   .......com vulgueu, però per mi dimarts vinent!
   - * sobre els materials*: jajaja....Eli canyera! he rigut una mica amb
   aqta part de l'acta. El passat dijous vaig fer la sessió al IES Emperador
   Carles, va anar molt bé. La xerrada va ser de nivell bàsic bàsic, pq els
   jovenets (que Iolanda aqt any ni mossegaven i eren ultra passotes) no havien
   sentit mai la paraula DExtern. Els professors van quedar molt contents.
   Enviarè el pwp que vaig adaptar al Luís (pq ala llista no me'l deixarà
   passar). La sessió d'aqt div la fa l'Audrey, ja li he passat el que jo vaig
   fer. L'altre la fa el manuel. *Resta pendent confirmar qui farà la
   sessió del 12 abril a rubí solidari (proposta Gemma)*
   - he d'enviar també els *materials que ja tenim*....Platera bonica
   espero que m'enviis la teva part!!!! ;-)....en breu arribarà (tb amb la
   proposta d'en Sergi)

crec que és tot.....seguim!!!!
ens veiem divendres a la festeta del FSCat?????? :-D
que tingueu un bon dimecres!

--
Elena Romagosa