[Qui-deu-a-qui] seminari conversió deute-educació al FSCat

Elena Romagosa elenaromagosa en gmail.com
Mie Ene 16 10:12:54 CET 2008

Bon dia a tothom!!!
la reunió va anar molt bé, ho tenim tot molt perfilat, només confirmar
alguns ponents/moderadors i fer quatre materials, però tot en marxa!!
la Iolanda enviarà el resumet en breu (segurament demà, que la feina
s'acumula!) però tenim temps.
apa!
salut i força al FSCat!!!
;-)
e.

El 16/01/08, Elisabet Pèriz <elisabetperiz en gmail.com> ha escrit: