[Qui-deu-a-qui] seminari conversió deute-educació al FSCat

Elisabet Pèriz elisabetperiz en gmail.com
Mie Ene 16 10:07:57 CET 2008

Bon dia a tothom!

Elena, Iolanda!
Com va anar la reunió d'ahir?
Em va saber greu no poder venir però aquest cap de setmana passat i el que
portem de setmana ha estat una autèntica bogeria de feina... ( i només estem
a dimecres!!!)
Si cal fer quelcom d'altre sobre el tema, feu-m'ho saber!

Petons!

Eli

El 15/01/08, Griselda <gpinero en menta.net> ha escrit: