[Qui-deu-a-qui] seminari conversió deute-educació al FSCat

Griselda gpinero en menta.net
Mar Ene 15 12:54:18 CET 2008

La veritat que m'interessaria moltíssim participar però m'és impossible
(estic traduint un llibre). No em donen les forces i no vull
estressar-me més del que estic!!
Jo estaré firme amb el meu granet de sorra per a que todo sigui molt
organitzat
Força noies, vosaltres podeu!!
Petons, griselda