[Qui-deu-a-qui] seminari conversió deute-educació al FSCat

Elena Romagosa elenaromagosa en gmail.com
Mar Ene 15 12:38:36 CET 2008

Bon dia gent!

com sabeu avui tenim la reunió de preparació del seminari Conversió Deute x
Educació. La reunió és avui dimarts a les 17h a Justícia i Pau
(c/Rivadeneyra nº 6, 10è pis).
Divendres ens vam reunir la Iolanda, l'Eli i jo per preparar els deures per
avui quan ens trobem les tres entitats. Aquí envio el document amb les
nostres porpostes.
En principi a la reunió hi serem la Iolanda i jo, i la Gemma potser pot
venir.´Som prou gent, però si algú vol venir millor que millor, o en tot cas
podeu opinar, afegir, esmenar i el que calgui al document, és importnat que
tots hi prenguem part.(i disculpeu que l'enviem tant tard.....:-(
En tot cas us informarem puntualment de com avança el seminari.

un petonàs!!!
fins aviadet!

e.