[Qui-deu-a-qui] reunió seminari Transancionals demà 18:00 Setem

Beronika Garrosa beronika.garrosa en gmail.com
Mar Ene 15 23:01:43 CET 2008

Hola gent,
No se si sabeu que dimecres passat finalment no ens vam reunir per
diverses baixes a la reunió.
Dons ens reunim demà, però ara és a mí a qui em vam molt malament perquè
sort de treballar a les 19:30 hores i suposo que arrivare al final, a
les 8 o més.
Alguna persona podria anar a aquesta reunió?
Sé que és una mica tard per avisar però no he pogut fer res..
Ja em dieu si algu pot anar, si no parlo amb l'Emili per que m'informi
de la reunió.
Ptons i bona nit,
Bero