[Qui-deu-a-qui] Reunió demà Conversió de Deute

Elisabet Pèriz elisabetperiz en gmail.com
Vie Ene 11 10:43:50 CET 2008

Hola a tots i totes!

Sóc l'Eli... la nova! la que es va infiltrar el passat dimarts a la reunió!!
Jo m'apunto per la trobada d'aquesta tarda pel tema del taller!
Per mi, cap problema amb que sigui per Gràcia!
Intentaré venir amb tots els docs llegits.

Elena i Iolanda, ens veiem doncs a les 18h, ja direu a on.

Fins la tarda!

Eli

El 10/01/08, Elena Romagosa <elenaromagosa en gmail.com> ha escrit: