[Qui-deu-a-qui] Reunió demà Conversió de Deute

Elena Romagosa elenaromagosa en gmail.com
Jue Ene 10 23:34:09 CET 2008

ieeeeps!
gent que no us animeu???? vaaaaaa!birreta mentre xerrem !!!
Iolanda proposa tu bareto a Gràcia! a mi em sembla perfecte! i portaré els
documents mirats!
apalins, fins demà!

e.
(nena per això estan els resumillllllus! reaprofitació al poder! perfecte!I)

El 10/01/08, Iolanda Fresnillo - ODG <iolanda.fresnillo en odg.cat> ha escrit: