[Qui-deu-a-qui] Reunió demà Conversió de Deute

Iolanda Fresnillo iolanda.fresnillo en odg.cat
Vie Ene 11 11:51:34 CET 2008

Hola

Doncs a les 18 h a La Violeta, al c. Maspons amb Sant Joaquim, al costat
de la plaça del sol (us envio plànol adjunt)
És un lloc gran i, pel que és gràcia, relativament tranquil.

Petonets

iolanda

En/na Elisabet Pèriz ha escrit: