[Qui-deu-a-qui] TINC UNA PREGUNTA PER A VOSTÉ!!!

Iolanda Fresnillo - ODG iolanda.fresnillo en odg.cat
Mar Feb 19 16:33:34 CET 2008

Hola

Genial que ens haguem animat totes a fer preguntes!!!
Aquesta nit triem entre les proposades quines fem en plan "oficial" i
quines ens guardem per fer des del públic. Penseu que durant l'acte es
podran fer només 10 preguntes, (5 específicament adreçades a un partit
polític i 5 genèriques), per limitacions de temps. Al final hi haurà 30
minuts per afegir preguntes que hagin quedat fora des del públic. Hi ha
algunes que se solapen, altres que igual podem ajuntar, i d'altres que
haurem de descartar. Crec que seran prioritaries les d'abast estatal, ja
que es tracta d'un debat de candidats al parlament espanyol.

M'han trucat des de la FCONGD que hem quedat demà dimecres a les 4 per
parlar amb la Maricel Chavarria, periodista de la Vanguardia que
presentarà i moderarà l'acte, i per triar les preguntes que finalment es
fan. Jo hi puc anar, si algú més també pot perfecte! (Eli?).

Fins aquesta tarda!!!

Iolanda Fresnillo i Sallan
www.odg.cat
iolanda.fresnilloaodg.cat