[Qui-deu-a-qui] TINC UNA PREGUNTA PER A VOSTÉ!!!

Eugeni Sans eugeni.sans en gmail.com
Mar Feb 19 21:01:03 CET 2008

Confio en no arribar a molestar a ningú al proposar una pregunta , que
mes o menys seria: Que estarien disposats a fer en cas de que no
poguessin complir les seves promeses electorals?

Ànim

En/na Iolanda Fresnillo - ODG ha escrit: