[Qui-deu-a-qui] premsa aminata

audrey esnault audrey.esnault en debtwatch.org
Vie Mar 2 14:29:52 CET 2007

Hola,

que be no el de TV3?
jo podria acompanyar-la si voleu..pel tema de llengua..a l'entrevista
Gemma..al final saps si la teva amiga traductora pot fer la traducció
durant la xerrada?
Griselda has rebut el texto sobre la ponència de l'Aminata..quan el
tinguis, em el pots pasar?
gràcies,

petons,

Audrey