[Qui-deu-a-qui] [Fwd: triptic]

gemma.tarafa en debtwatch.org gemma.tarafa en debtwatch.org
Vie Mar 2 16:14:06 CET 2007

Hola a tothom:

TRIPTICS: CAP PROBLEMA per deixar els tríptics a l'SCI el dijous a la
tarda. Em demanen que sigui abans de les 20h. Els hi he dit que així serà.
Que preguntin per kiriaki. El pagament ja s'ha fet o deixem el dimarts els
diners a la kiriaki perquè el faci ella?.

Els companys i companyes de QDQ de la resta de l'estat si volen fer una
versió castellana. Ara ens trobem en el punt que els de la comissió de
materials estan revisant el tríptic traduït al castellà que els hi he fet
arribar. Ells encara no havíen pogut fer comentaris. La setmana que ve el
tancarem. Em pots enviar la versió en free-hand?. Gràcies

DOCUMENTS AMINATA: Audrey, l'Aminata encara no ha enviat res. La Griselda
està en contacte amb ella. Esperem que ho faci el més aviat possible (així
ens ho va dir). A veure si l'entrevista de TV3 la poden emetre pel migdia
el mateix divendres. Estaria bé que en un moment fes propaganda de la
xerrada, no?.

NOTA DE PREMSA: L'enviarem a començaments de setmana des de l'ODG. Si
teniu algún comentari a la proposta que va enviar la Bero, ho podeu fer
arribar a la llista abans del dilluns al migdia?. Gràcies. Qui més es vol
posar com a portaveu?

TRADUCCIÓ: Audrey, la noia que havíem pensat que ho fes en un primer
moment, no pot. Com a segona opció s'havia pensat en la Mónica Vargas.
Encara se li ha de preguntar. Si no pot (hi ha poques possibilitats) tenim
dues opcions més; les Audreys:) o la Griselda (si en teniu ganes)o una
companya de l'SCI (aquesta tarda li pregunto). Suposo que aquest punt el
podrem acabar de lligar dimarts.

Petonets, Gemma:)