[Qui-deu-a-qui] premsa aminata

iolanda.fresnillo en debtwatch.org iolanda.fresnillo en debtwatch.org
Vie Mar 2 14:07:38 CET 2007

Hola de nou

Perdoneu el missatge buit d'abans, les presses ...
M'han trucat de TV3. L'altre dia van venir a l'ODG a fer una
entrevista a la Mònica i vam aprofitar per fer propaganda de l'acte de
l'Aminata ... i l'entrevistaran pel 3-24. és una entrevista que fan
cada dia, d'entre 20-30 minuts, i que re-emeten 3 cops en un dia a
diferents hores pel canal de noticies de TV3. Jo vaig proposar la nit
al dia, però no els ha interessat prou ...

Griselda, pots enviar un mail a l'Aminata demanant-li si li va bé
entrevista el divendres a les 10.15 del matí? Passaria un taxi a les
9.30 per casa teva (necessito adreça i telèfon) a buscar-la i
portar-la a TV3 amb temps suficient pel maquillatge. Estaria bé que
algú de nosaltres la pogués acompanyar. Ells ja tenen en compte que
necessita traducció. A mig matí tornarà a estar lliure.

Queda pendent que la gent de Sabadell em confirmi que volen quedar amb
ella el dijous a la tarda tal i com m'havien comentat.

De moment res més.

Petonets