[Qui-deu-a-qui] triptic

iolanda.fresnillo en debtwatch.org iolanda.fresnillo en debtwatch.org
Vie Mar 2 12:50:58 CET 2007

Hola

El triptic ja està a la imprempta i tot va segons el previst. El
tindran dijous a la tarda. Gemma, pots confirmar si el dijous és un
bon dia per lliurar els tríptics al SCI a la tarda? No em poden
confirmar hora, pero abans de les 8. Sino buscarem un altre lloc per
dijous a la tarda ... alguna idea?

Al final he hagut de fer uns canvis al tríptic que vam penjar ahir a
la web pq hi havia problemes amb algunes imatges de mala qualitat,
però ja està arreglat. Ara envio el triptic en pdf al luis i marc pq
el pengin a la web la versió definitiva. Jo el tinc e free-hand per si
a les espanyes volen fer una versió castellana.

Petonets