[LaCrisi-paguinElsRics] Sobre la fecha de la posible huelgageneral

cntsabadell en cnt.es cntsabadell en cnt.es
Lun Sep 5 15:24:32 CEST 2011

Desde la CNT de Sabadell pensem que hauria de ser abans de les eleccions,
motius no en falten: Tancaments de CAP's, reforma de les pensions i edat
de
jubilació,rescats a bancs, tancament d'empreses multinacionals que se'ls
hi
havia donat totes les facilitats per instalar-se i ara marxen
gratuïtament,
reforma de la negociació col·lectiva.

Si esperem després de les eleccions que provablement guanyarà el PP,
quederem com que només ens mobilitzem quan governa la dreta. En tot cas,
ho
haurem de parlar en el nostre sindicat i si s'aprova, portar la proposta a
totes les altres organitzacions.

Salut!