[LaCrisi-paguinElsRics] 21 Data assemblea

enric enric en moviments.net
Lun Sep 21 13:25:13 CEST 2009

Hola a tothom!

S'agraeix l'esforç realitzat pel canvi de data. I sento si la manera de
proposar-ho ha molestat a algú. Només es tractava d'una apreciació personal
per si no s'havia caigut en la coincidència i no pretenia fer anar
malament a ningú.

Espero que la reunió de la tarda sigui un èxit!!

Avui jo no podré venir perquè coincideix amb una reunió de preparació de
les trobades del decreixement a Barcelona, miraré si es pot acostar algú
però crec que això no és el més important, doncs de cara a coordinar-nos
bé, tenim més feina a fer que no només assistir a una reunió
que segur que ja té prous temes sobre la taula.

Per això, el que proposo és: buscar un dia, per fer una reunió
específica de coordinació entre la campanya la crisi la paguin els rics,
la campanya podem viure sense capitalisme i qualsevol altra espai o
companya que també es vulgui coordinar.
Cal que poguem dedicar prou estona a explicar-nos mútuament les
estrategies d'acció i sobretot a debatre de quina manera podem col·laborar
per potenciar-nos uns als altres, de com treballar en xarxa des de la
diversitat.

Demano si podeu parlar d'aquest tema en un ratet de l'assemblea d'avui,
jo també ho comentaré en les nostres assembles per garantir assistència.
Una proposta de data seria el dimarts de la setmana que ve 29 de
setembre. Proposo una data propera, perquè no es necessari en aquest cas
una gran assistència, (no és tracta d'una assemblea de moviments
socials!) si no que sigui prou diversa desde diferents cantons com
perquè ens ajudi a millorar el treball en xarxa. En tot cas, si no va bé
aquesta data proposeu-ne una per a fer-ho més endavant.

salut i força!
enric

En/na co. bas - sindicato de comisiones de base ha escrit: