[LaCrisi-paguinElsRics] 21 Data assemblea

Albert Buigues albertbuigues en gmail.com
Lun Sep 21 15:56:29 CEST 2009

Maulets també assistirem hui a l'assemblea. Es prega puntualitat, que vinc
del Baix Llobregat i no m'agradaria tindre que agafar els últims trens per
tornar.

Salut

Albert

El 21 / setembre / 2009 13:25, enric <enricamoviments.net> ha escrit:

>  Hola a tothom!
>
> S'agraeix l'esforç realitzat pel canvi de data. I sento si la manera de
> proposar-ho ha molestat a algú. Només es tractava d'una apreciació personal
> per si no s'havia caigut en la coincidència i no pretenia fer anar malament
> a ningú.
>
> Espero que la reunió de la tarda sigui un èxit!!
>
> Avui jo no podré venir perquè coincideix amb una reunió de preparació de
> les trobades del decreixement a Barcelona, miraré si es pot acostar algú
> però crec que això no és el més important, doncs de cara a coordinar-nos
> [...]

Però siguin quines siguin les circumstàncies de la meva mort, moriré amb una
fe inquebrantable en el futur comunista. Aquesta fe en l'home i el futur em
dona, encara ara, una capacitat de resistència que cap religió pot otorgar
(León Trotsky)